رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال ایران | افتتاحیه در غربت و با VAR

  • کد خبر: ۲۴۵۰۸۶
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
  • ۲
تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال ایران | افتتاحیه در غربت و با VAR
بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از فردا (پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۳) شروع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۳) در استادیوم امام خمینی اراک به مصاف هم می‌روند. سرخ‌ها که بعنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به لیگ گذاشته اند بخاطر آماده نبودن استادیوم آزادی و تختی تهران راهی اراک شده اند تا در غربت، دیدار افتتاحیه لیگ را برگزار کنند.

پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تقریبا زیرورو شده و حالا هواداران منتظرند تا از مدل جدید تیم شان رونمایی شود. حضور گاریدو بجای اوسمار روی نیمکت و جدا شدن ستاره‌هایی مثل ترابی، اسماعیلی فر، نعمتی و بیرانوند باعث شده تا حداقل ۵۰ درصد چهره تیم قهرمان عوض شده باشد.

در سوی دیگر میدان، اما ذوبی‌ها نسبت به سال گذشته کمترین تغییر را داشته اند و حالا گاندو‌ها امیدوارند در لیگ پیش رو یک بار دیگر به روز‌های اوج خودشان برگردند.

به احتمال زیاد دیدار افتتاحیه با استفاده از کمک داور ویدئویی باشد که خبر خوبی برای همه علاقمندان فوتبال است و باید دید دستگاه‌های کمک داوران ویدئویی چطور کار می‌کند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
0
0
مهمتر از خود وی ای ار داورانی هستن که پای اون نشسته اند
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
0
0
بهترین تیم ایرانه با خت نداره سلطانیه از خودش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->